fredag 9 september 2011

va på kanske det bästa stället på arbetsintervju idag. peppen är enorm. får veta på tisdag, jag håller alla tummar som finns.
annars var jag på en annan arbetsintervju i veckan som dock inte gick vägen, men ska få provjobba i garderob på nyöppnad nattklubb om typ två veckor, alltid något iaf.

svängde in på robins jobb för en afterpepp drink. han är så fin. så fin.

nu kom jag hem och dog i soffan. orkar väl max gå ut på ballefjongen och sänka en låda rödvin. om nån känner sig ensam och trött som jag. så kom.
en sån jävla bra vecka har det varit. fast jobbig. men bäst.

är så jävla glad att jag sprang in i robin den där kvällen i våras. vet inte vart jag hade haft mig själv nu annars, allt blir så mycket bättre och finare när du är med mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar