tisdag 13 september 2011

Gjorde frida sällskap hos frisören idag, som vi delar. och fick håret tvättat medans hennes medel verkade i håret. kunde inte kännas bättre med tanke på att jag ignorerat hur smutsigt mitt hår va idag. passade även på att boka en tid till min fruktansvärda utväxt till onsdan.
efter det fick jag middag av min faster och ett par jeans frida växt ut. avslutade den fina dagen med lite öl.

Kom hem och blev påmind av diskhögen från helvetet.
det är inte ens lite charmigt eller kul. Robin fick dricka juice ur champagneglas imorse.
jag orkar inte ta mig tiden.
orkar inte.
tog mig ett glas vin och pratar med mamma på facebook istället.

Imorgon ska dom ringa från jobbet. som jag kommer dö om jag inte får. men samtidigt dö om jag får, för det kommer bli det jobbigaste jag vart med om någonsin.
så det är lättnad om jag inte får det, eller får det. fast helst vill jag ha det.såklart. mest i hela världen.



1 kommentar:

  1. Där har du svaret, får du ett jobb kommer allt bli mycket roligare. Allt är/blir faktiskt mycket bättre med rutiner, att man kommer upp på morgonen och så. Det kommer lösa sig, det gör det alltid,jobb kommer du få, om inte nu så snart PUSS <3

    SvaraRadera