lördag 9 april 2011

Red wine and the cigarettes... hide your bad habits underneath the patio.

jag gick dit för att träffa ett av mina finaste blodband.
men ändå prompt för att få visa upp mig.visa upp hur bra och snygg jag är. alltid. med utan innan under och efter.
även om det är helt nollställt där..så vill jag ändå visa hur bra jag kan vara.att jag inte bara är..kall.dålig.
jag har inget kvar för dig. men jag är ändå sjukt bra.sjukt bra.

folks intresse ikväll var att hitta en "karl" till mig. jag förstår inte.
vill jag hitta en karl. så tar jag väl en påvägen ut.
eller så händer det väl..väl.

nu har jag bitit ner mina naglar igen, och dom rispar mot kläderna.
tänk om jag inte hade varit omringad av växa upp ångest.
om vi bara kunde vara dagens ålder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar