söndag 24 april 2011

jag tror det är något som inte står helt rätt till med mig.
men jag tar å andra sidan ingen större skada av det. mest elak mot andra. ibland.
ibland inte.

det jag däremot tar skada av, är dom här första dagarna av detta förbannade fladderhjärta.
fan vad less jag är på det.
varför måste det hända varannan vecka.
varför måste jag bli så handlingsförlamad. paralyserad. tjurig.

sen går det en dag, två, kanske tre.
och jag är mig själv igen.
men dom tre dagarna är ungefär som att sitta i en bur i ett brinnande inferno.
och allt jag gör,kan göra. är att sitta i den buren.
i tre dagar. om jag har tur.

sen öppnas buren av någon.
någon som sätter mig i en ny.
och så sitter jag där.igen.
i det där infernot.
som inte betyder något.

det bara brinner utav helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar