torsdag 24 mars 2011

om cupid har ett vapen så skjuter han iaf inte.
egna män sägs det, ja säger jag.

om det var så att det fanns egna eller oegna män så skulle jag vara glad.
tänk om man kunde få känna känslan att gilla en man.inte bara en vecka eller två.
utan att få tycka om.en.
samtidigt som jag tänker tanken får jag panik över den.jag vill inte ens det. inte ens lite.
men det skulle ändå vara fint.
att få känna så.

inget fiber i kroppen känner uns av intresse för män så.
hängde med en man mer än ett dygn häromdan och det sved i knävecken på mig. han skakade knät för ofta och jag ville kräkas, han satt för brett med benen och jag ville kräkas,han la handen på mitt knä jag ville kräkas.

jag gillar det flyktiga,där allt försvinner när man stängs av.

1 kommentar:

  1. haha ja jag får det där svaga ögonblicket ofta att man känner att det skulle vara kul att vara normal ett tag och ha nån.. men det försvinner ganska fort igen för jag kräks på tanken på nåt sätt iaf. Som sagt skulle börja störa mig på saker ganska snabbt jag också har jag en känsla av..

    SvaraRadera