tisdag 8 februari 2011

uh.

jag behöver lite nya droger känner jag. ingen av dom jag har för tillfället duger.
skulle vilja kära ner mig lite, i någon som inte är kär i mig. eller så blir han kär i mig men jag inser att jag inte vill ta det längre. mest bara för att jävlas med mig själv.
jag behöver jaga något, jag blir helt tom annars.
just nu skulle jag vilja gå ut och jaga muskler. men isen skrattar och avslöjar att jag antagligen bara skulle få ett brutet ben eller två.
elakt isen.elakt.

men mest av allt så skulle jag vilja jaga män. som vanligt.
med pilbåge. slänga upp på axeln och äta på kvällsmackan.
äh.
jaga solen, det gör man väl alltid.
när dom ringer och meddelar mig i veckan att jag sög på intervjun idag och att jag kan dra, så tänker jag göra det.
jag tänker boka en resa till solen.
en veckan eller ett år. allt duger.

ps, jag rev ut ett gratis pass på world class med en vän. värde 500pix. någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar