måndag 21 februari 2011


skulle sova vid 1 men råkade av nån märklig anledning hamna på resedagboken och läste igenom hela min resa.
fan vad dålig jag va på att berätta vad jag gjorde där borta.
jag sa saker och antog att ni fattade exakt vad det handlade om.
aja.


men det fick mig att vilja sätta mig på ett plan och bara åka över dit och hoppas på det bästa, i värsta fall så kan man ju faktiskt alltid flyga hem igen. ju.
aja, riga i helgen med aussie gänget, ska försöka övertala min gamla flatmate då.

bilden är från nyårsafton 06-07 i sydney.

3 kommentarer:

  1. åk själv! om du vill åka. varför ska du behöva övertala någon liksom. och bästa sättet är väl ändå att bara bestämma själv att dra, då blir det mer på riktigt och folk blir väl i allmänhet mer sugna på att också åka när dom ser att nån faktiskt är på väg.

    SvaraRadera
  2. men jag är en fegis.och så jävlajävla sällskapsjuk. ;(

    SvaraRadera
  3. du kommer ju hitta sällskap. och du har varit där förut. snap out of it! våga lite bebbs!

    SvaraRadera