torsdag 27 januari 2011

fan vad drygt det här med dygnsrytmen är.
man får verkligen,verkligen bättre sömn på natten. den riktiga natten och inte efter klockan sex på morgonen.
jag dunade väl in runt 11 igårkväll. som tur va hade jag haft en hård natt igår så jag va helt slut.
vaknade först runt 2, somna om.
vaknade nu för ett tag sen och är helt pigg. vad i helvete.
kollar ut genom fönstret och ser att min nattkompis som alltid kollar tv på nätterna fortfarande gör det. och jag har nyss vaknat.
ok om klockan va sju eller iaf sex och sol ute.
men att gå upp klockan fem känns lite väl pensio.

hur som haver, jag ska på rättegång idag vid tio, därav gick jag å la mig i tid.
hade jag åkt till thailand så hade jag sluppit den och vart med via tele, och jag har inte sagt till någon att jag är hemma så det blir väl en lite surprise. kulkul.
tur att steve ska med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar