fredag 1 oktober 2010

Jag är så jävla knäckt. Ikväll när jag tvättade håret och plattade det insåg jag hur förjävla förstört och fult det är. Det finns ingen räddning. Jag ångrar att jag blekte det ända ner i tårna. Det va slitet förr men man kunde kalla det hår, nu är det bara..tunt slitet fult. Jag vill grina. Jag vet verkligen inte. Det växer inte längre,det går av. Jag måste boka nödsamtal med min frisör. Har tid om en månad, det är för långt. Kommer det någonsin återställas om jag blir mörkare igen?

2 kommentarer:

  1. problemet är nog mer kombinationen plattången och blekning kanske. Mitt blir ju inte så förstört av blekning iaf och gör du det hos frissan så borde det ju verkligen inte slitas lika mycket?

    SvaraRadera
  2. Tror också att det är plattångens fel 100%
    Jag bleker ju jämt håret och det funkar ju /mange

    SvaraRadera