onsdag 27 oktober 2010


äntligen.
mötte en polis i korsningen på min gata, och va helt säker på att dom skulle usvänga efter mig.
mycket riktigt. jag skrattar och skriker och svänger in på en mindre gata där jag alltid står, men inser att dom kommer finna det konstigt.
så dom sätter på blåljusen och jag kissar på mig.
får blåsa lite och äntligen visa körkortet för två heta poliser i natten
flikar in att jag jobbar på ett säkerhetsföretag brevid polishuset. så förhoppningsvis fixade jag mig ett ragg.
jag åker i ett industriområde varje natt med tonade rutor och har aldrig blivit stoppad. det va på tiden, med tanke på att jag möter minst en bil varje natt.

mina känslor för polisen växte starkare. jag älskar dom.
låg och klickade runt på polishögskolan för några nätter sen.
jag vill bara va nära dom hela tiden.
a.c.a.b är idioter.

jag blir alltid till mig av att ha en polisbil bakom mig.
jag ser dom som hajar som åker runt och kanske kanske blir jag uppäten.

6 kommentarer:

  1. brandmän är också heta mums =P
    Jag tycker det är power när man vågar köra om en polisbil när andra ligger och trycker bakom dom när dom kör lite saktare än hastighetsgränsen haha

    SvaraRadera
  2. ja jag va tvungen att krypa hem eftersom det är 30 sista biten, dom låg fan i bagageluckan på mig.
    hatar när det blir så tydligt att man bromsar in hah

    SvaraRadera
  3. Tur som sagt att jag sov när du kom hem...hade dött om jag sett din bil och sen blåljus runt den haha /mange

    SvaraRadera
  4. Vi känner en brandman, han kommer komma med sin röda brandbil och diverse kompisar när poolen blir klar. *NÄR POOLEN BLIR KLAR* kan vi sitta där och dingla med benen under tiden haha...../mange

    SvaraRadera