söndag 15 augusti 2010

mulberry alexa




inte.långt.kvar.nu.alls.
intelångtkvarallsnu.

3 kommentarer:

  1. AWSOME!!! Liten/stor? Hur länge fick du kämpa? Världens bästa köp! Hejja dig, när får de träffas?

    SvaraRadera
  2. Jag har oversized :) Den är perfekt i storleken, som en bayswater. Fast jag gillar stora väskor. När smäller det?

    Det har ju varit väntelista på dem hos samtliga återförsäljare men när jag ringde Birgerjarlsgatan hade de fått in och två veckor senare = dagen innan ringde jag och bad dem lägga undan (vilket kräver "att du är helt säkert på att du kommer att köpa den")

    Nej den är inte fin - den är PERFEKT!

    SvaraRadera
  3. 08-6114688 (birgerjarl, NK är sådana stuck-up's)
    10800 ;- Sänkt med 100 kr haha - men lägg de 100 kr på impregnering. Livsviktigt i det här landet!

    Jag lyckades halvera planerade spartiden pågrund av mitt livs värsta ha begär. It's letal!

    SvaraRadera