tisdag 22 juni 2010

råkade fassna hos mami å papi hela helgen.
det va mysigt.
nu är man hemma ensam i lyan igen.
höll nyss på att bryta ihop då jag va för svag för att få upp burken med saltgurka i..och när abstinensen för saltgurka kickar in då är det ingen lek.
men efter att ha offrat handleden gick det vägen.
jag vet inte om knäckebröd med färdig pepparketchup säger nått om hur ensam jag är?
men i reklamen säger dom att man ska äta ketchup till allt hela tiden.


tur att surfthechannel finns, vart skulle jag annars ta vägen?

2 kommentarer:

  1. Nästa gång suget sätter in och du inte får upp burken. Ta då en borskniv och stick in den under locket där det finns ett litet mellanrum och tryck till.. Då hör du lixom ett litet klickljud!!! Lycka till med gurkan!
    //Titti

    SvaraRadera
  2. haha tack. vet du. jag försökte faktiskt. men kniven var för tjock så jag tog en vass vinöppnare. men sen la jag ner den iden.
    men jag ska ge det ett nytt försök om det ska gå så simpelt. :)

    SvaraRadera