fredag 19 mars 2010

vart å färgat ögonfransarna idag. gjort det en gång förut för flera år sen, så kände att det va dags att prova igen.
sen åkte jag och köpte lite mer hårprodukter. junkie som jag är. men jag tror inte jag gillar det.
jag ska försöka att inte platta håret så mycket, så jag köpte lite saker som ska framhäva lockarna.
men redan nu när håret är halvblött känns det inge vidare. dumt.
aja

snart blir det middag på ett as gött afrikanskt hak vid rådhuset för att senare kila på nattbio och äntligen se avatar.
balkongen på rigoletto kommer va fantastiskt för det.
en liten date med ocean är aldrig fel.

3 kommentarer:

  1. Bajs på dig! nu kommer jag aldrig få se den på bio =(
    have fun!

    SvaraRadera
  2. Jag kan gå med dig Veronica, jag sover så bra till filmer ;) / mange

    SvaraRadera