onsdag 10 februari 2010

sitter å myser till owl city å dricker kaffe och låtsas att det är sommar.
solen skiner iaf på snön.

steve kom till mitt jobb när jag slutade igår,så vi, jack och mike åkte till centralen för en snabbvisit.
eller dom två tar ju sin buss därifrån.
jag å steve hängde på märkliga ställen nattetid, sen kila vi ner till ankan och hängde med vännerna jag drack ett hysteriskt stort glas tranbärsjuice och åt chilinötter.
sen hopp in i bilen och hem för lite macka och tv tills vi däckade.



http://open.spotify.com/search/owl+city

2 kommentarer:

  1. kolla in det här! jag dör, du kommer också dö.

    men det går inte att pejsta juh.
    inte att gå med pilarna heller...

    youtuba på fluffy puppy and kittens

    och dö

    SvaraRadera
  2. hahahaahhaha fluffy

    SvaraRadera