torsdag 4 februari 2010

pms

den kassa försäljaren på telia igår verkar ju inte gått nån form av säljkurs iaf.
jag gjorde jävligt klart för henne att jag e dum i huvudet gällande mobiler.
ändå gick jag därifrån tomhänt.
idiot.

trösshoppade världens finaste klänning och en paljett tjocktröja från topshop som jag spanat på sen typ i höstas.
nu va den på rea så. hurray!

även fast jag shoppat, och det är fredag imorn så är jag ändå sjukt opepp.
jag har typ pms tror jag. har inte haft det på ett tag, känns så iaf. känns som jag ska döda nån snart.
eller typ slita sönder alla kläder här inne.
man blir ju inte mer pepp av att titta ut.
hatar när ens hjärna helt plötsligt bestämmer sig för att hata allt. kaffet är tom det värsta jag vart me om just nu.


en bra sak i är att jag jobbar mars ut nu.
alltid lika gött att veta att man får en lön till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar