måndag 22 februari 2010

per il mio cuore



idag var jag och fortsatte på ryggen, men va såklart tvungen att göra nått nytt.
det är en farlig sak med att ha projekt, jag måste göra nått nytt varje gång jag fortsätter.
det betyder iaf typ " för mitt hjärta"


fick prova en ny maskin som va super, den lät typ ingenting och va snabb som blixten.
fantastiskt om ni frågar mig.
sen fick jag ännu en överaskning, en spray som man sprayar på tatueringen man håller på med, så blir det bedövat.
måste vara på öppet sår så det är perfekt för långa sittningar när man får nära döden upplevelse.
fick iaf prova lite, och det funkade på vissa ställen där vi hade kört.
kändes helt sjukt att han tatuerade ryggen och på vissa ställen kände jag bara att han nuddade men inga nålar.
men jag vet inte om jag tycker det är en bra idé.
försvinner inte hela grejjen med tatueringar om det inte gör ont?
man är ju sådär extra glad när man är klar just för att det gjort ont.
kanske måste utvecklingen sluta här?
men high five för den tysta snabba maskinen.

fyfan vad mätt jag är nu.
köpte kinamat påväg hem som jag gottade in mig.
hade bara ätit en macka från sleven på hela dan = grinig och väldigt hungrig josephine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar