tisdag 23 februari 2010

men alltså, min käre pojkvän iPhone har tagit över mitt liv.
skulle prompt hem å sova efter jobbet inatt.
när jag väl kom i säng låg jag å kollade på bla solsidan hela morgonen = jag är trött.
jag tror jag, jack å micke kommer bli skickade på rehab snart. så som vi lever och ser ut på jobbet.
skulle verkligen vilja ta en helg och bara slappa nånstans dricka juice och sova.
men det är alltid nått som händer, nått.

på fredag är det Imogen heap, på lördag är det Kent. dock tror jag jag måste banga kent (!!)
hemska tanke. men å andra sidan har jag fått ut det bästa från deras tidigare spelningar.


jaha, inatt efter jobbet ska jag köra jack till arlanda, men först plocka steve så jag har en lekkamrat på vägen hem sen.
så inatt blir det inte heller så mycket sömn.

1 kommentar:

  1. Men de bästa minnena du har är heller inte från en god natts sömn suddis! Bättre tider stundar, håll ut!

    SvaraRadera