torsdag 18 februari 2010

ja, mådde sisådär på jobbet i vanlig ordning.
sovit för lite som vanligt.

tänkte att det blir hem fort som fan efter jobbet å släng i säng och sovasovasova.
jack å micke får för sig att det är viktigt att se sverige i hockey halv 2 och blir stressade.
så jag kör dom till liljeholmen, får lite dåligt samvete för min snålhet så jag kör dom till centralen utan att hälsa på balle å co som fint stod å jobbade där.
ska åka hem.fortfort sovasovasova.
men när jag ska svänga av mot älvsjö i tunneln bygger dom där å jag får inte åka dit.
så jag blir förvirrad å måste åka annan okänd väg i natten å snön å tröttheten.
åker vilse å in i bostadsområde, tar mig i kragen och åker ut på stor väg å hemåt.

nu sitter jag tydligen med lermask och glor i skärmen istället för att ligga under täcket.

imorn blir det smörgåstårta på jobbet som vi så duktigt hjälpt till att bygga. fan vilket team.

1 kommentar:

  1. high five för tårtan!! åh TACKtackTACKtAcKTacKTaCk för skjusen.

    ps sverige leder me 2-0 woohooo!!

    SvaraRadera